منتديات فرفشه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات فرفشه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم)

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ayman_elking
عضو حاصل على الوسام الذهبى

عضو حاصل على الوسام الذهبى
ayman_elking

ذكر
الهوايات : الاتصالات والالكترونيات
المهنه : طالب هندسة
مزاجى : ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم) 22630_14
اوسمه التميز : ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم) 510

ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم) Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم)   ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم) I_icon_minitimeالإثنين فبراير 11, 2008 5:12 pm

انا بصراحة مش فاهم غرضك

ومش عارف محمد حيبقى رأيه ايه

وانت مين بالظبط؟؟؟؟

بس لو جاد أكيد حيبقى شىء كويس جدا
قيود
عـضـو جـديـد

عـضـو جـديـد
قيود

ذكر
الهوايات : مصمم مواقع
المهنه : طالب متوسط
علم الدوله : ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم) Flag_o12

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم)   ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم) I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 12, 2008 1:55 pm

انا مصمم مواقع قاعد ادور الناس الي عندهم منتديات مجانية عشان كذا بسوي منتدى vb وبشوف رأي المدير
Admin
مـدير المنتـدى

مـدير المنتـدى
Admin

ذكر
الهوايات : تصميمات ونت
المهنه : محاسب
مزاجى : ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم) Ucii10
علم الدوله : ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم) Flag_o10
اوسمه التميز : ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم) 110

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم)   ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم) I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 12, 2008 2:36 pm

بص يا غالى انا لو عايز اعمل منتدى vb حعمله بس انا مش بحبه انا بحب منتديات phpbb اكتر

وبعدين انا اتعودت على المنتدى ده

شكرا ليك يا غالى على المساهمه والمساعده ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم) 8453
eng:ahmed
مشرف القسم العام والموبيلات

مشرف القسم العام والموبيلات
eng:ahmed

ذكر
الهوايات : كل حاجه حلوه
المهنه : مهندس
مزاجى : ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم) Inca10
اوسمه التميز : ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم) 610

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم)   ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم) I_icon_minitimeالسبت فبراير 16, 2008 3:58 pm

كلامك معقول احنا اتعودنا على ده خلاص

ادخلو بسرعة منتدى vb لفرفشة ارجو الدخول وخاصتا المدير (بسويه لعيونكم)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-